Gratis verzending vanaf €75 | Verzending binnen 1-2 werkdagen

Veelgestelde vragen

Producten 

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad? 

Wat jammer dat je net mis grijpt! Wij doen altijd ons best om uitverkochte producten zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen, maar dit is niet altijd mogelijk. Als je als eerste op de hoogte wil zijn wanneer een product weer terug op voorraad is kan je je aanmelden voor de restock alert, deze vind je bij het product zelf. Als je je e-mail hier achterlaat ontvang je direct een mailtje wanneer deze weer op voorraad is! 

 

Hoe weet ik hoe een product valt? 

Wanneer items anders vallen dan normaal wordt dit altijd aangegeven bij de beschrijving van het product. In de beschrijving vermelden wij de pasvorm en andere informatie die van toepassing is. Ook vind je daar ons maatadvies over het desbetreffende product. Heb je een specifieke vraag? Neem dan gerust contact met ons op! 

 

Bestellen 

Hoe plaats ik een bestelling? 

1. Plaats alle items die je wenst te bestellen in je winkelmandje. 

2. Ga naar je winkelmandje en controleer of je bestelling helemaal klopt. 

3. Vul je persoonlijke gegevens in. 

4. Kies je verzendmethode en kies je betaalmethode. 

5. Reken vervolgens via de betaalprovider af. 

6. Na betaling ontvang je direct van ons via e-mail een bestelbevestiging. 

7. Wanneer je bestelling door ons gereed is gemaakt en op de post is gedaan ontvang je van ons een e-mail met een verzendbevestiging. 

 

Ontvang ik een bevestiging nadat ik een bestelling heb geplaatst? 

Je krijgt van ons altijd via e-mail een bevestiging van je bestelling. Wanneer wij je bestelling verzonden hebben ontvang je hier ook via e-mail een bevestiging van. Zo blijf jij goed op de hoogte. Heb je geen bevestiging ontvangen? Check dan altijd eerst even je spam/reclame folder. Nog steeds niks? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen jullie mijn bestelling als cadeautje inpakken?

Wij pakken bestellingen altijd met veel zorg en liefde in, zo is het altijd een feestje om een pakketje van ons uit te pakken. Als je bestelling een cadeautje is, laat ons dit dan vooral weten door middel van een opmerking op het bestelformulier en wij zullen je bestelling extra feestelijk inpakken. 

 

Betalen 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan? 

Wij accepteren momenteel iDeal, PayPal en Credit Card als betaalmethode. 

 

Kan ik mijn bestelling na betaling nog wijzigen of annuleren? 

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling na betaling nog te wijziging of te annuleren. Om je toch zo goed mogelijk te helpen willen we je vragen om contact met ons op te nemen via het contactformulier op de contactpagina van onze website. Vermeldt hierbij duidelijk je bestelgegevens (naam, bestelnummer en bestelde producten). Wij zullen dan contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen. 

 

Kortingen 

Mijn kortingscode werk niet, wat nu? 

Wat vervelend, maar neem gerust contact met ons op! Vergeet hierbij niet je kortingscode te vermelden. 

 

Kan ik een kortingscode vaker gebruiken? 

Kortingscodes die door ons verspreid worden zijn slechts één keer te gebruiken en niet geldig in combinatie met andere acties.

 

Ik ben bij het bestellen vergeten mijn kortingscode in te vullen, kan ik deze alsnog doorgeven? 

Helaas is dit niet mogelijk. Afhankelijk van de doorlooptijd van een kortingscode kan je deze uiteraard bij een volgende bestelling alsnog gebruiken. 

 

Verzenden 

Naar welke landen verzenden jullie? 

Momenteel verzenden wij binnen Nederland en Europa. 

 

Wat zijn de verzendopties en -kosten? 

Neem hiervoor een kijkje bij verzenden en retourneren

  

Hoeveel dagen na bestelling ontvang ik mijn bestelling? 

Wij verzenden je bestelling altijd binnen twee werkdagen. De exacte levertijd na verzending is afhankelijk van PostNL. Kijk voor meer informatie bij verzenden en retourneren

 

Retourneren 

Kan ik mijn bestelling retourneren? Zo ja, hoe doe ik dat? 

We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling, maar uiteraard kan je deze bij ons retourneren. Kijk hiervoor bij verzenden en retourneren

 

Overig

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu? 

Kan je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je dan graag verder!